Grande Dolceria – succesul unui brand romanesc
Grande Dolceria – succesul unui brand romanesc
Grande Dulceria, succesul unui brand romanesc
Atunci cand spunem „faptele vorbesc de la sine” putem lua ca exemplu povestea de succes a brandului Grande Dolceria.
Oamenii din spatele acestui brand si-au urmat visul, transformandu-l intr-un model de succes antreprenorial.
In spatele acestui brand sunt oameni cu inspiratie, viziune si determinarea. Isi duc pana la capat obiectivele pe care si le-au propus.
Pot fi mandri de faptul ca au reusit sa construiasca un brand ce a devenit cunoscut atat in tara, cat si peste hotare. Munca si pasiunea lor au facut ca povestea lor sa fiu una a succesului.
Grande Dolceria este doar unul din brandurile grupului de firme Grande Gloria Production Romania. Are sapte fabrici de produse alimentare si nealimentare.
Toti cei care au incercat produsele Grande Dolceria au fost incantati de gustul acestora. Am fost bucuroasa sa aflu ca si o parte din prietenii mei le cumpara adesea.
De curand am primit un pachet cu produse, asa ca timp de o saptamana nu am mai gatit dulciuri. Am avut parte de rasfat langa ceasca de cafea dimineata. Le-am mancat pe post de desert la pranz sau gustare dulce langa cafeaua de la amiaza.
Si pentru ca se apropie sarbatorile puteti sa puneti pe lista de cadouri orice produs Grande Dolceria.
Cei mici vor fi fericiti sa gaseasca si astfel de dulciuri.
Inainte sa va povestesc mai multe despre aceste produse vreau sa va anunt ca in acest moment am organizat un giveaway cu produse Grande Dolceria. Acesta se desfasoara atat pe pagina de facebook, cat si pe cea instagram, astfel incat sa pot face fericite doua familii de sarbatori.
Grande Dolceria este o companie specializata in producerea si comercializarea produselor de patiserie si panificatie, cu o gama variata de produse de calitate superioara.
Aceasta este de foarte multi ani pe piata, dar a intrat in domeniul patiserie si panificatie abia in 2016, ca producatoare de articole de patiserie și cozonaci.
Produsele Grande Dolceria au la baza ingrediente naturale, gustoase, pentru care calitatea este principalul obiectiv al producatorilor.
Veti gasi in magazine sau supermarketuri produse Grade Dolceria sarate, dar si dulci.
Din categoria sarate, perfecte pentru pauze sau gustari, va puteti delecta cu crochete, biscuiți Cracky, covrigei, pufuleți, sticksuri.
In ceea ce priveste dulciurile puteti sa descoperiti o multime de produse ce pot fi gustari sau desertul de la pranz, solutia perfecta pentru momentele in care asteptati musafiri si nu aveti timp sa pregatiti ceva dulce.
Sub brandul Grande Dolceria veti gasi turtă dulce (clasică, umplută sau glazurata), opt sortimente de fursecuri bicolore, mini-rolls cu jeleu (trei variante de arome), croissante caramele, jeleuri, biscuiti, prajituri (cake bar), chec de casa, salam de biscuiti, dulcinele, rahat pentru patiserie, cookies.
Sub umbrela brandului Tusa Varvara sunt comercializate si promovate produse tradiționale romanesti (turta dulce, cateva sortimente de cozonaci și dulcinele).
Producatorii Grande Dolceria au facut studii de piata, au analizat potentialul zonelor, iar retetele au fost selectionate cu grija de catre echipa de productie, astfel incat consumatorii sa regaseasca gustul si calitatea produselor pregatite cu ingrediente de calitate, naturale.
Oamenii isi schimba preferintele, asa ca acestia au raspuns acestei provocari venind in permanenta cu noutati adaptate cerintelor sau anticipand tendintele.
Un exemplu in acest sens sunt crochetele. Pentru inceput au fost pregatite cu susan si branza, apoi cu pizza, pentru ca mai tarziu sa vina cu gusturi noi, conceptii proprii: cu ierburi mediteraneene sau crochete cu ceapa rumenita.
Gustul tradional romanesc a fost cel care i-a ajutat sa se diferențieze de concurență și de produsele din import, alegand sa pastreze gusturile cu care am crescut.
Nu este de mirare ca acest lucru i-a ajutat foarte mult sa creasca cererea, sa se extinda si sa fie foarte cautati si pe piata externa (Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Cehia, Slovacia, Bosnia). Au propriile filiale în Germania, Olanda și Turcia si au reusit sa intre si pe piata araba in Kuweit si Emiratele Arabe Unite. Sunt un important furnizor sub marca proprie si Private Label, iar exporturile GPP se fac in 53 tari, pe 4 continente.
Am fost incantata sa aflu ca produc marca proprie pentru Kaufland sub brandul “Vreau din Romania”, Pentru Carrefour sub brandul “Carrefour” si pentru Penny sub brandul “Hanul Boieresc”. Produsele Grande Dolceria pot fi gasite si in Metro, Profi, Auchan, Selgros, dar si la foarte multi distribuitori regionali.
In acelasi timp au dezvoltat compania Passage Food, ca o completare la Grande Dolceria. Aceasta importa dulciuri și distribuie produse cu licente ale personajelor cunoscute si iubite de copii, precum Hello Kitty, Scooby Doo sau Masha si Ursul.
Pe langa partea de food grupul de societati Grande Gloria Production Romania si-a propus sa creeze produse moderne si inovative pentru uz cosmetic si menaj care sa atraga in cel mai scurt timp atentia tuturor. Sunt principalul furnizor de servetele umede din Europa Centrala, produc detergenti lichizi si sapun lichid.
Anul 2020 a fost un an al provocarilor, dar si al oportunitatilor. Astfel, Hygienium, unul din brandurile din portofoliul GGP, a devenit unul din cele mai populare branduri.
Sursa foto – pagina de facebook Hygienium
In perioada pandemiei au fost la mare cautare produsele dezinfectante, iar Hygienium cu o gama speciala de produse antibacteriene si produse dezinfectante, perfecte pentru igiena mainilor, dezinfectarea si curatarea obiectelor cu care oamenii intra in contact zi de zi, a devenit preferatul multor romani.
Acestea au devenit un aliat de incredere pentru familii sau companii, un etalon in piata produselor dezinfectante din Romania, dar si in alte 25 tari din lume.