Stand culinar „divĂ in bucatĂrie” la electrolux taste festival – set dressing

29 august 2013Diva in Bucatarie

Stand culinar „divĂ in bucatĂrie” la electrolux taste festival – set dressing. Imaginatia mea s-a pus in miscare si iata cateva idei schitate special pentru „Standul culinar „DIVĂ IN BUCATĂRIE” la Electrolux Taste Festival”:

Provocarea lansata de Electrolux si Golin Harris in care ne imaginam cum ar fi sa am un stand la TASTE OF ROMA continua cu un exercitiu de imaginatie: aranjarea si decorarea acestuia.

Imaginatia mea s-a pus in miscare si iata cateva idei schitate special pentru „Standul culinar „DIVĂ IN BUCATĂRIE” la Electrolux Taste Festival„:

1. Ne ocupam de branding incercand sa devoltam o asociere intre logo-ul sponsorului Electrolux si Diva In Bucatarie. Din momentul in care acesta este pus la punct putem pregati flyere publicitare in care sa se poata vedea produsele pregatite folosind electrocasnicele Electrolux. Produsele vor fi servite in cutiute pe care va fi prezentat Logo Diva In Bucatarie sponsorizata de Electrolux, dar acelasi logo il vom gasi si pe servetele, prosoape, manusi pentru cuptor, sorturi pentru gatit.
Nu ar trebui sa lipseasca hostesele…

2. Avand in vedere ca Electrolux este un brand al produselor electrocasnice futuriste (plite cu inductie, cuptoare programabile, aspiratoare robotizate, etc.), voi merge pe aceeasi linie. Standul „DIVĂ IN BUCATĂRIE” mi-l imaginez ca in poza atasata, cu o reclama luminoasa in partea frontala. Daca se va gati live atunci va avea o deschidere de 5 m-cu latime de 3 m, iar pentru produsele gata pregatite ce vor fi doar expuse si oferite vizitatorilor cred ca 3 m/3 m vor fi suficienti. Culorile preponderente vor fi alb, cu accente de negru si rosu. Pe peretii standului vor fi puse monitoare cu touch screen, unde vizitatorii vor putea naviga printre filmulete, retete si poze ce surpind procesul de pregatire folosind produsele Electrolux. Ca sa fiu in pas cu brand-ul Electrolux mi-ar placea ca blatul de pe care se serveste sa fie interactiv (prin atingere apar logo-urile Electrolux si Diva In Bucatarie).
In stanga lasam 4mp unde sa pot sta de vorba cu vizitatorii sau colegii participanti. Pe masuta o sa fie un generator de holograme 3D care sa afiseze cele 2 logouri si produsele servite.
Din partea de decor nu vor lipsi fructele, condimentele sau florile de tipul lavanda folosite (nu ar fi frumos ca atunci cand servesti biscuitii cu lavanda sa ai langa tine si florile cu mirosul lor placut?).

3. Si pentru ca este un festival inseamna buna dispozitie, alaturi de mancare si bautura, muzica va completa perfect atmosfera. Ma gandesc sa fie cineva carismatic, foarte placut de public. Pe mine m-a cucerit Marco Mengoni si se pare ca si italienii il iubesc pentru ca este prezent in topurile muzicale pe primele locuri. Daca as putea lua pe cineva din Romania pentru a crea un ambient muzical atunci as alege-o pe Loredana Groza, cunoscuta pentru calitatile muzicale si un repertoriu vast, dar si pentru atractia pe care o exercita asupra publicului.

Sursa de inspiratie pentru poza este aici.

Print

Distribuie pe:

0 răspunsuri

  1. Cristina, youd had me at Marco Mengoni :). Cred ca eu as sta numai la standul tau :))). De cand l-am descoperit la Eurovision, am ascultat L’essenziale de sute de ori si nu m-am plictisit. Imi place viziunea ta moderna a standului :). Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *