Promovarea produselor standului culinar „divĂ in bucatĂrie”

5 septembrie 2013Diva in Bucatarie

Promovarea produselor standului culinar „divĂ in bucatĂrie”. Nu in ultimul rand reclama luminoasa de care am povestit deja va fi o modalitate de promovare a standului, brandului si produselor oferite.

Ultima parte a provocarii lansate de Electrolux si Golin Harris in care ne imaginam cum ar fi daca as avea un stand la TASTE OF ROMA continua cu un alt exercitiu de imaginatie: „Promovarea standului culinar DIVĂ IN BUCATĂRIE”.

Prima parte incepe cu mediul on-line, unde va fi promovata intens participarea la TASTE OF ROMA. Apoi in presa scrisa, astfel incat comunitatea romaneasca ce locuieste in Roma sa fie informata.

Avand in vedere faptul ca am promovat un stand modern, din care nu vor lipsi plasmele, voi avea grija ca pe acestea sa fie difuzate filmulete de prezentare cu pregatirea tortului de ciocolata. Acestea vor scoate in evidenta si functiile cuptorului, accentuand astfel utilitatea unui cuptor modern in orice bucatarie. Daca vor fi amplasate pe peretii standului monitoare cu touch screen, unde vizitatorii vor putea naviga printre filmulete, retete si poze ce surpind procesul de pregatire folosind produsele Electrolux, atunci vizitatorii vor fi atrasi de aceast lucru. Si in continuare imi imaginez ca blatul de pe care se serveste sa fie interactiv (prin atingere apar logo-urile Electrolux si Diva In Bucatarie) – acesta va fi cu siguranta atractiv pentru toti vizitatorii.

Dar asta nu este tot!

Nu vor lipsi de la stand brosuri si flyere in limba italiana, materiale promotionale (sorturi de bucatarie, manusi pentru cuptor, prosoape pentru bucatarie – personalizate). Cutiutele in care vor fi servite feliile de tort vor avea desenat acel logo de care vorbeam in prima parte (Electrolux- Diva In Bucatarie) si vor avea legata cu o fundita reteta scrisa in italiana pe un cartonas. Vor exista persoane pe post de hostess, care vor imparti flyere si brosuri. Pe peretii standului vor fi puse monitoare cu touch screen, unde vizitatorii vor putea naviga printre filmulete, retete si poze ce surpind procesul de pregatire folosind produsele Electrolux. Ca sa fiu in pas cu brand-ul Electrolux mi-ar placea ca blatul de pe care se serveste sa fie interactiv (prin atingere apar logo-urile Electrolux si Diva In Bucatarie).

In stanga standului va fi lasat un spatiu de 4mp unde va exista o masuta. Pe aceasta va fi pus un generator de holograme 3D care sa afiseze cele 2 logouri si produsele servite. Cu siguranta aceast lucru va atrage multi vizitatori la stand!

Nu in ultimul rand reclama luminoasa de care am povestit deja va fi o modalitate de promovare a standului, brandului si produselor oferite.

Si stiti ce ar atrage ca un magnet vizitatorii la stand? Prezenta unei persoane publice, cunoscuta in Italia… Ma gandesc cum ar fi ca Madalina Ghenea sau Alexandra Dinu sa fie prezente la stand, sa manance din tortul de ciocolata?

Acesta este planul meu… voua va place?

Print

Distribuie pe:

0 răspunsuri

  1. Super ideea ta,m-as bucura sa prinda viata,iar prezenta unei vedete ca Alexandra Dinu nu ar putea sa-ti aduca decat succesul scontat.Te sarut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *